To zdanie tajwańskiego importera owoców Pana Casey Shih z firmy Emperor Fruits Co. Ltd.
Pomimo dużej odległości jest to rynek bardzo ciekawy i niewykorzystany potencjał eksportowy. Tajwan opiera się na imporcie, co prawda produkuje jabłka, ale są to ilości śladowe.
Ponad 13 000 ton mołdawskich jabłek ze zbiorów w 2021 r., poza Federacją Rosyjską, zostało wyeksportowanych na rynki Unii Europejskiej, Azji Środkowej, Zatoki Perskiej i Afryki Północnej
Już ponad 2000 ton zostało wysłanych na duże odległości w kontenerach morskich. Jabłka mołdawskie po raz pierwszy wyeksportowano do Niemiec, Kuwejtu, Malezji i Kirgistanu.
Na Broniszach dziś duża podaż drobniejszej gruszki w cenach 40-60 zł za skrzynkę, ilości dużo większe niż w ubiegłych tygodniach i poprzednich latach o tej porze roku. Gruszki większego kalibru w przedziale cenowym 70-90 zł za skrzynkę W nocy ładowali się kupcy z dalszych okolic, od godziny 7.00 wyraźne zmniejszenie ruchu, już tylko klienci ze stolicy ładują mniejsze ilości towaru.
Kampania truskawek na farmach Ronca di Battipaglia przebiega pomyślnie: dojrzewanie odbywa się zgodnie z kalendarzem, owoce są łatwo przyswajalne przez rynek. W tle jednak problemy związane ze wzrostem kosztów produkcji.
Lovita®, śliwka w kształcie serca o czerwonym miąższu, którą prezentowaliśmy Państwu między innymi w ubiegłym roku w ramach cyklu ,,wtorkowe klubowe'', powraca w tym tygodniu na rynek europejski dzięki południowoafrykańskiemu producentowi RuBisCo (Pty) Ltd. Jest dystrybuowana przez Apifood, Boyer SAS i Vergers Anuluj.
„ Jabłka to jedyny owoc, który opiera się trudnej sytuacji sprzedażowej, jest koniem roboczym sektora” - poinformował Roberto Righetti, właściciel Gr Frutta srl , ważnej hurtowni działającej w centrum rolno-spożywczym w Weronie.
Dziś na Broniszach spory ruch w nocy, największy w alejce przeznaczonej dla owoców miękkich, do rana większa część alejki wyglądała na wyprzedaną.
,,2022 to rok Tessy®’’ to główne hasło marketingowe kampanii promocyjnej odmiany Tessa. Od działań marketingowych i sprzedażowych, które niedawno rozpoczęto w większości krajów europejskich poprzez międzynarodową kampanię i nową stronę internetową inwestor chce zwiększyć popularność Tessa wśród konsumentów.
Jabłka Envy i Fuji wyróżniają się na włoskim rynku rynku hurtowym zarówno pod względem sprzedawanych ilości, jak i cen
Czuć powiew nadchodzącej wiosny, pierwszy raz od kilku tygodni dziś rano na Broniszach zauważalnie dużo więcej kupujących, ładują też większe ilości towaru. Z relacji wynika, że zwiększył się handel na warszawskich stoiskach, nawet kupcy ze stolicy podwajają ilość zwykle nabywanych skrzynek.
Strona 4 z 9