piątek, 22 listopad 2024
HoneyCrunch® wchodzi na rynek

W połowie sierpnia rozpoczęły się zbiory jabłek HoneyCrunch® w sadach we francuskiej Dolinie Loary. W „Ziemi Altes” w północnych Niemczech żniwa rozpoczną się w tym tygodniu.

Nowe jabłka będą dostępne w Niemczech od przyszłego tygodnia, co czyni HoneyCrunch® jedną z najwcześniejszych odmian na rynku. Tegoroczne zbiory są większe niż ubiegłoroczne.

 

Hodowcy HoneyCrunch® stanęli przed poważnymi wyzwaniami, aby pomyślnie zakończyć zbiory po wiosennych przymrozkach i bezprecedensowej fali upałów tego lata. Od czerwca zmagają się z wyjątkową suszą. Długotrwały upał, brak wody i przypalenia niektórych owoców utrudniały pracę jabłek. Ale dzięki oszczędnemu wykorzystaniu wody i naturalnym właściwościom HoneyCrunch®, niezbędne ilości wody można było dostarczyć do czasu zbiorów. HoneyCrunch® to wcześnie dojrzewające jabłko. Kwitnie jako ostatni i zbiera się jako pierwszy. Dzięki temu pozostaje na drzewie krócej niż inne odmiany jabłek.

Wszystkie obszary uprawy HoneyCrunch® posiadają certyfikat HVE (Haute Valeur Environnementale). Certyfikat HVE wyróżnia firmy, które są zaangażowane w produkcję przyjazną dla środowiska.

Przejście na uprawę organiczną na francuskich plantacjach rozpoczęło się już w 2020 roku. Faza przejściowa dla upraw trwałych, takich jak jabłka, trwa 3 lata. W tym roku po raz pierwszy ekologiczne jabłka HoneyCrunch® będą zbierane nie tylko w „Ziemi Altes”, ale także we Francji. Jabłka ekologiczne HoneyCrunch® są certyfikowane zgodnie z francuską etykietą upraw ekologicznych (AB) i noszą ekologiczne logo UE. Oznacza to, że do uprawy nie stosuje się środków chemiczno-syntetycznych. Produkcja spełnia surowe wymagania pieczęci. HoneyCrunch® Bio jest sprzedawany w zielonym opakowaniu. Miski wykonane są w 100% z ekologicznej tektury.

Działania marketingowe kampanii 2022

Kampania rozpocznie się w drugim tygodniu września br. Europejski licencjobiorca Pomanjou będzie obecny z HoneyCrunch® na Fruit Attraction w Madrycie, Fruit Logistica w Berlinie oraz na międzynarodowych targach rolniczych w Paryżu. Ponadto HoneyCrunch® opiera się na marketingu w mediach społecznościowych i klasycznej prasie, aby marka była lepiej znana profesjonalistom z branży i konsumentom końcowym oraz generowała popyt w handlu detalicznym.

Źródło: Sopexa SA Niemcy

 

Log in or Sign up