W tym roku Dole i McDonald’s wprowadzają na rynek beztłuszczowy sorbet jabłkowy.
Różne limitowane edycje McDonald's pod wspólną marką zawsze były poszukiwane przez konsumentów. W ubiegłym roku wspólnie z Dole wprowadził na rynek Golden Ananas Sorbet, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem na rynku. Sorbet spodobał się młodym konsumentom, a jego sprzedaż znacznie przekroczyła oczekiwania i produkt został wyprzedany przed terminem.
Dlatego w tym roku McDonald's ponownie zdecydował się na współpracę z Dole, aby wspólnie opracować i stworzyć deser, który odpowiada na potrzeby obecnego rynku – sorbet jabłkowy. Tym razem dodawany jest sok jabłkowy Dole Red Fuji, a dzięki najnowocześniejszej technologii powstaje miękka konsystencja, ukazująca naturalny owocowy aromat i lekko słodką delikatność. Ponieważ do sorbetu nie dodaje się mleka ani śmietanki, jest on bardziej odpowiedni dla młodych konsumentów, którzy stosują dietę niskotłuszczową i równowagę między zdrowiem a smakiem.
Czerwone pudełko upominkowe Fuji trafia na rynek
W związku z wprowadzeniem na rynek pod wspólną marką Apple Sorbet, Dole wprowadzi na rynek pamiątkowe pudełko upominkowe z jabłkami Red Fuji. Pudełko prezentowe ma modny styl w połączeniu z cechami charakterystycznymi marki McDonald's .
Siła „jabłka” – marka godna zaufania
Dole powstało w 1851 roku i stało się jedną z najbardziej znanych marek w krajowym przemyśle owocowym.
Po wejściu na rynek chiński w 1998 roku firma Dole stale poszerzała swoją linię produktów. Obecnie oprócz bananów i ananasów dostępne są również : jabłka, papaje, awokado, winogrona, gruszki, jagody, cytrusy, kokosy, kukurydza itp. Dole produkuje ponad 90 artykułów owocowo-warzywnych oraz posiada samodzielne gospodarstwa na całym świecie, z dojrzałym systemem kontroli jakości.
W 2020 roku firma Dole wydała sześć globalnych zobowiązań do aktywnego tworzenia wspólnej wartości dla ludzi i planety, w tym zobowiązanie do zapewnienia wysokiej jakości odżywiania 1 miliardowi ludzi do 2025 roku oraz dążenie do osiągnięcia zerowej utraty owoców do 2025 roku. Zbiegło się to z promocją McDonald's w Chinach działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak zielone restauracje, zielone opakowania, żywienie dzieci, a także praktykowanie koncepcji marki „z miłości do wszystkiego, co najlepsze”. Współpraca z McDonald's łączy również najwyższej jakości odżywianie owoców z deserami, mając nadzieję, że więcej osób będzie mogło cieszyć się odżywianiem dostarczanym przez Dole.
Siła „jabłka” – przyjemność wizualna i smakowa
Jabłka Dole Red Fuji zbierane są w Shandong, mają czerwoną skórkę i jędrny miąższ, są słodkie i chrupiące.
Technologia workowania jest wykorzystywana do ograniczenia stosowania pestycydów w procesie sadzenia jabłek, a przeprowadzono 206 testów pozostałości pestycydów w celu zapewnienia bezpieczeństwa żywności. Sad przyjmuje ręczne zbieranie, aby chronić wygląd jabłek i uniknąć nierówności. Każde jabłko jest ręcznie przesiewane i standaryzowane, aby zapewnić jakość. Każde jabłko Red Fuji w pudełku upominkowym Dole jest wielokrotnie ręcznie sprawdzane. Wybierane są tylko te o nieskazitelnym wyglądzie, odpowiednim kształcie owoców, czerwonym kolorze sięgającym ponad 85% powierzchni i średnicy powyżej 85mm.
Pudełko upominkowe z jabłkami Dole Red Fuji w nowatorskim i modnym opakowaniu, w połączeniu z atrakcyjnymi i smacznymi czerwonymi jabłkami Fuji, nadaje się na prezenty i do samodzielnej konsumpcji. To pudełko upominkowe zostanie uruchomione jednocześnie w samoobsługowym sklepie i sklepie flagowym Dole JD, Tmall, Pinduoduo, Douyin i innych platformach.
Już niedługo konsumenci będą mogli kupić pudełko upominkowe w supermarketach i innych kanałach offline.
Źródło: Freshplaza