czwartek, 21 listopad 2024
Ze świata: Nowa marka jagodowych w plastiku z recyklingu

Znana jako marka produktów świeżo krojonych, Fresco Senso wprowadza teraz pakowane niemyte jagody. Nowa gama została zaprezentowana na targach w Bolonii (12-13 kwietnia 2022 r.) i obejmie maliny, jeżyny i borówki dostępne zarówno dla dużych sieci handlowych, jak i sektora restauracyjnego. Dużą wagę przywiązuje się do zrównoważonego rozwoju: plastikowe opakowania R-Pet o wadze 125 g zawierają co najmniej 80% plastiku z recyklingu. Projekt powstał we współpracy z BerryWay.


„Uczestnictwo w Marce z Fresco Senso to dla nas wielka satysfakcja. A jeszcze większą satysfakcją jest wprowadzenie na rynek naszej pakowanej niemytej linii. Dzięki współpracy z BerryWay stworzyliśmy gamę jagód, która obejmuje maliny, jeżyny i borówki, tylko dobre do jedzenia, ponieważ są również dobre dla naszego zdrowia dzięki swoim uznanym właściwościom przeciwutleniającym. Produkcja będzie gwarantowana przez 12 miesięcy w roku, a produkty trafią do dużych sieci handlowych i sektora restauracyjnego - skomentował Massimiliano Moretti, kierownik sprzedaży w Agribologna.

Nowa gama została stworzona wspólnie z BerryWay, a projekt był wspierany przez cztery wiodące firmy, aby stworzyć sieć krajowych i międzynarodowych producentów oraz gwarancje dostaw przez cały rok.

„Poczynając od Republiki Południowej Afryki, Peru i Chile w chłodniejszych miesiącach, a następnie przechodząc do Hiszpanii i Włoch, BerryWay zarządza produkcją tak, aby produkty były dostępne przez cały rok. Coraz częściej staramy się rozszerzyć kampanię włoskich produktów inwestując w produkcję w na południu kraju, zwłaszcza w Apulii, Kalabrii i Sycylii” – dodał dyrektor BerryWay Romualdo Riva.

Źródło: Agribologna

Log in or Sign up