Rozpoczął się tegoroczny sezon eksportowy dla pierwszych nowozelandzkich jabłek JAZZ.
Optymalne warunki wzrostu wzrostu wegetacji dały owoce wysokiej jakości pod warunkiem wzrostu koloru i wielkości.
Do końca sezonu 36 000 ton nowozelandzkich jabłek JAZZ trafi do Europy, Wielkiej Brytanii, Ameryki Północnej i Azji.
„Cała branża stoi w tym roku przed poważnymi wyzwaniami”, powiedział Craig Betty, globalny dyrektor zarządzający w T&G.
Po raz pierwszy wyeksportowany z Nowej Zelandii w 2004 roku, Jazz zachwyca konsumentów w ponad 45 krajach swoim słodko-kwaśnym, orzeźwiającym smakiem. „Rynek europejski ma szczególne znaczenie w marketingu tego jabłka premium, dlatego podjęliśmy strategiczną decyzję o rozpoczęciu tegorocznego programu eksportowego właśnie tutaj” – mówi Rachel Stotter, dyrektor sprzedaży w T&G. „Obecne dostawy do Europy zapewnią płynne przejście, a tym samym zagwarantują całoroczną dostępność dla konsumentów”.
W tym sezonie T&G nadal skupia się na ukierunkowanych działaniach marketingowych i będzie działać przy zachowaniu zrównoważonych opakowań.
Źródło: BayWa Global Produce