piątek, 29 marzec 2024
Tak to się robi w Stanach - Autumn Glory®

Superfresh Growers to amerykańska firma, która posiada między innymi wyłączne światowe prawa do jabłka Autumn Glory.

Firma ta wypuściła właśnie serię artykułów sponsorowanych, żeby zwiększyć sprzedaż tej odmiany. Artykuły na branżowych portalach podkreślają ,,niesamowite’’ wartości smakowe i odżywcze Autumn Glory®.

Superfresh Growers twierdzi, że popyt na Autumn Glory sukcesywnie rośnie w całym kraju.

,,Zastrzeżone jabłko Superfresh Growers, Autumn Glory, kontynuowało swoją wieloletnią trajektorię wzrostu w grudniu, wyprzedzając inne odmiany. Dane Nielsena pokazują, że sprzedaż wzrosła o 38 procent, a wolumen o 34 procent, natomiast sprzedaż detaliczna wzrosła o 3 procent do 1,65 USD/funt.’’

W reklamach czytamy, ze jabłko Autumn Glory® jest tak pyszne i niepowtarzalne w smaku, że konsumenci gromadzą zapasy:

,,Konsumentka Adrienne B. napisała…. Myślę, że umrę bez jabłek Autumn Glory w moim życiu”. Inna konsumentka, Phoebe F., napisała: „Zdecydowanie nie rezygnuj z zamawiania tych jabłek. Idealnie chrupiące, słodkie, z nutą cynamonu i brązowego cukru… i okazuje się, że jest dla Ciebie zdrowe!” Niezależnie od tego, czy opinie są tak ekstremalne jak Adrienne i Phoebe, opinie konsumentów są pozytywne pod względem jakości i smaku.”

 

Autumn Glory Apple oferuje wyjątkowe doznania kulinarne z nutami cynamonu i karmelu, które przenoszą konsumenta w nostalgię jesieni” – powiedział Cat Gipe-Stewart, kierownik ds. komunikacji.

 

Poza artykułami reklamowane są też przepisy na walentynkowe ciasteczka, które wyjdą smaczne tylko z tą konkretną odmianą jabłek.

 

Log in or Sign up