czwartek, 21 listopad 2024
Co zrobić żeby zarobić: najpierw zainwestować   -  Tessa® naciska na marketing

,,2022 to rok Tessy®’’ to główne hasło marketingowe kampanii promocyjnej odmiany Tessa. Od działań marketingowych i sprzedażowych, które niedawno rozpoczęto w większości krajów europejskich poprzez międzynarodową kampanię i nową stronę internetową inwestor chce zwiększyć popularność Tessa wśród konsumentów.

 To uprawiane w Europie jabłko było jeszcze nowością w Europie w 2020 roku, a w 2021 zebrano już 4000 ton.

 


,,Tessa® to krzyżówka Gali i Pink Rose. Posiada unikalne połączenie o słodkim, chrupiącym i mocnym smaku, które doskonale wpisuje się w obecne wzorce konsumpcji, zmierzające w kierunku chrupiących i słodkich jabłek. Dlatego Tessa® jest „ Słodka, ale twarda ”. Dzięki charakterystycznemu czerwonemu kolorowi i atrakcyjnemu okrągłemu kształtowi jest również bardzo dobrze eksponowana na półce.’’  czytamy w materiałach prasowych Tessy.

 

Jest uprawiana w krajach europejskich, takich jak Niemcy, Austria, Włochy, Hiszpania i Holandia. Partnerzy do uprawy to: Melinda / La Trentina i VM Marketing (Włochy), Royal FruitMasters (Holandia), Afg - stowarzyszenie producentów jabłek ze Styrii (Austria), Fructícola Empordà (Hiszpania) i Brandenburger Fruchthandel GmbH. Dalsze negocjacje trwają obecnie w Niemczech, Francji, Stanach Zjednoczonych i na półkuli południowej. 

Nowa kampania europejska będzie koncentrować się na przesłaniu „słodkim, ale twardym” i obejmuje nową bardzo atrakcyjną stronę internetową: www.tessa-apple.com 

,,Chrupiące na zewnątrz, słodkie w środku. Właśnie to, czego potrzeba, , aby poradzić sobie z pracowitym dniem.’’

W Feno GmbH, grupie odpowiedzialnej za rozwój Tessy®, są bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników: „Tessa w 2021 roku świętowała udany rok . Potrafimy sprostać zapotrzebowaniu dlatego chcemy stale powiększać, corocznie o 80 hektarów powierzchni uprawnej. Zbiory 25 000 ton zostaną osiągnięte do 2025 r.", relacjonuje Arno Überbacher , dyrektor projektu Tessa®. Poza Europą klubowa odmiana jabłek zamyka udany rok również na Bliskim Wschodzie i w Azji. 


Tessa® zaprezentowała się między innymi na Fruit Logistica 2020 w Berlinie, będzie też obecna  w tegorocznej edycji.
We Włoszech na najbliższe tygodnie zaplanowano działania komunikacyjne w ramach głównych rynków organizowanych przez Apot,. 
 W głównych włoskich miastach sprzedaż Tessy® będzie wspierana obecnością dedykowanej hostessy i materiałów promocyjnych, a także zbieraniem danych  poprzez ankiety przesyłane do detalistów. 
W krajach arabskich, w szczególności w Arabii Saudyjskiej, od kilku lat prowadzone są akcje promocyjne i degustacyjne w punktach sprzedaży głównych marek dystrybucyjnych koordynowanych przez Vm Marketing.



Log in or Sign up