piątek, 19 kwiecień 2024

 Eksport chilijskiej czereśni do Stanów Zjednoczonych podwoił się w tym sezonie. 

Opracowano nową kampanię marketingową z materiałami promocyjnymi i informacyjnymi w punktach sprzedaży, reklamami cyfrowymi i postami w mediach społecznościowych, zachęcającą konsumentów do „smakowania każdej chwili z chilijskimi czereśniami”.

Obrazy i wiadomości zawierają wiele uroczystości i specjalnych wydarzeń, które przypadają w chilijskim sezonie , czy to Boże Narodzenie, Nowy Rok, Super Bowl czy Walentynki.

Karen Brux, dyrektor ds. marketingu w chilijskim stowarzyszeniu świeżych owoców (CFFA) w Ameryce Północnej, zauważyła: „Sprzedawcy detaliczni znacznie rozszerzyli swoje możliwości marketingu internetowego i w tym sezonie wykorzystaliśmy je w pełni dzięki banerom internetowym, reklamom cyfrowym, wiadomościom e-mail do kupujących, kampaniami wideo i wiele innych.

Wiemy, że wielu naszych kupujących jest online, więc oferujemy im nowe zdjęcia i wiadomości o owocach”. W ramach kampanii opublikowano artykuły z informacjami i pomysłami żywieniowymi do wykorzystania w ponad 2000 lokalnych i krajowych mediach internetowych oraz w reklamach telewizyjnych na głównych rynkach w kraju. Stowarzyszenie współpracuje również z wpływowymi osobami z całych Stanów Zjednoczonych nad postami na blogu/Instagramie i filmami TikTok, które stale publikuje na swoich platformach społecznościowych.

Wreszcie, warto wspomnieć program Shopkick , który będzie kontynuowany do lutego, polegający na tym  że użytkownicy Shopkick dowiadują się o chilijskich owocach online i są nagradzani za skanowanie i kupowanie ich w sklepie.

Źródło:simfruit.cl

 

Log in or Sign up