czwartek, 21 listopad 2024
Sukces marketingowy – Cosmic Crisp

Bruce Barritt, ogrodnik i twórca Cosmic Crisp®, 20 lat temu ruszył z misją stworzenia  produktu idealnego, chciał uzyskać jędrne, chrupiące i soczyste jabłko. Po próbach zapylania krzyżowego, degustacji i testowania, a także badań i rozwoju w ramach programu hodowli owoców Uniwersytetu Stanu Waszyngton, odkryto jabłko Cosmic Crisp®.

Naukowcy z Waszyngtońskiego Uniwersytetu, w tym zajmująca się owocami Kate Evans, są dumni, że wprowadzili na rynek nowe,wyjątkowe w smaku  jabłko.

Jabłka marki Cosmic Crisp® są skrzyżowaniem „Enterprise” i „Honeycrisp”. Duże, soczyste jabłko ma według jego fanów niepowtarzalną jędrną i chrupiącą konsystencję.

,,Profil smakowy Cosmic Crisp® to idealna równowaga słodkiego i cierpkiego , dzięki czemu idealnie nadaje się do przekąsek, pieczenia, gotowania, wyciskania soków lub w inny sposób, w jaki lubisz jabłka. Piekarze przekonają się, że Cosmic Crisp® zachowuje swoją teksturę i kolor w słodkich przysmakach. Niektórzy odkryli również, że mogą dodawać mniej cukru do przepisów na wypieki dzięki naturalnej słodyczy Cosmic Crisp®.’źródło:CosmicCrisp official

Na przykładzie tej odmiany widzimy jak ważna jest promocja produktu. Jeszcze przed wprowadzeniem Cosmic  Crisp na rynek ruszono z kampanią promocyjną. Atrakcyjne kolory wykorzystane w doborze opakowania i całej promocji produktu przyciągają uwagę  odbiorców.  

,,To więcej niż jabłko-to Inspiracja „

Dzięki całej,,kosmicznej otoczce’’ produktu zapada on konsumentom w pamięć. Chcą spróbować czy rzeczywiście jest tak wyjątkowy. Wygląda na to, że działania promocyjne przyniosły efekt , gdyż Cosmic Crisp® zajmuje obecnie trzecią pozycję  pod względem sprzedaży odmian klubowych w USA i  jedenastą  pozycję w ogólnej sprzedaży wszystkich jabłek .

To tym bardziej niezwykłe, biorąc pod uwagę, że klubowe jabłko  istnieje na rynku dla konsumentów dopiero od dwóch lat. Sprzedaż tej odmiany  wzrosła ponad trzykrotnie w ciągu minionego roku. Cosmic Crisp® jest już dystrybuowany w 32% amerykańskich sklepów spożywczych.

 

 

 

Log in or Sign up