Nowy sezon marketingowy dla europejskiego KANZI® rozpoczął się wraz z dostawą zbiorów . Podczas gdy większość obszarów uprawnych w Europie musiała zmagać się z trudnymi warunkami pogodowymi w poprzednim sezonie wegetacyjnym, w ostatnich miesiącach warunki były bliskie optymalnych.
Pomimo ograniczonej liczby rolników dotkniętych gradobiciem ogólny obraz uprawy KANZI® jest pozytywny, co wynika z krótszego okresu kwitnienia i pięknego lata. Tendencja wzrostowa w ilości, prawidłowy rozmiar i dobra kolorystyka to obiecujące punkty wyjścia dla tegorocznego marketingu.
Cały rynek można określić jako wymagający, ponieważ jest silnie uzależniony od cen. Niemniej jednak oczekuje się, że popyt konsumentów na jabłka KANZI® utrzyma się na wysokim poziomie. W ostatnich latach koncept klubu sprawdził się poprzez stale rosnącą świadomość i preferencje marki. Liczby pokazują, że w ostatnich latach firma KANZI® stale umacniała swoją pozycję rynkową jako niekwestionowany numer 2 wśród marek jabłek pod względem wielkości sprzedaży i udziału w najważniejszych rynkach.
Rozpoczęta w zeszłym sezonie kampania Yes You KANZI® wzmocniła pozycjonowanie marki. Wiadomość, że jabłka KANZI® ze swoim słodko-kwaśnym smakiem i odświeżająco chrupiącym kęsem dostarczają odpowiedniej ilości energii do wytrwania, była często przekazywana europejskim konsumentom.
Platforma internetowa Yes You KANZI® odniosła w zeszłym roku duży sukces, wzbudzając zainteresowanie konsumentów marką. W nowym sezonie platforma zostanie dodatkowo wyróżniona kampanią medialną i atrakcyjną kampanią konsumencką na kilku rynkach europejskich, w ramach której zostaną rozdane inteligentne głośniki SONOS do noszenia.
Ogólnoeuropejska kampania Yes You KANZI® przekłada się również na lokalne kampanie aktywizacyjne i komunikacyjne prowadzone przez organizacje producenckie KANZI® na ich rodzimych i kluczowych rynkach eksportowych, aby nadać marce znaczenie lokalne.
Podczas gdy wszystkie sygnały płynące z rynku dla koncepcji KANZI® Club są zielone, właściciel odmiany EFC koncentruje się również na dalszym rozszerzaniu potencjału uprawy. EFC i organizacje producenckie KANZI® obliczyły, że dodatkowe nasadzenia są niezbędne, aby zapewnić bezpieczeństwo dostaw dla rosnącej bazy klientów w przyszłości.
W Niemczech uprawa odbywa się na Dolnej Łabie, nad Jeziorem Bodeńskim, w rejonie Drezna i Oberkirch.
Źródło: EFC / KANZI®