Cœur de Reine zostanie zaprezentowany konsumentom w dwóch falach telewizyjnych i cyfrowych kampanii komunikacyjnych w październiku/listopadzie 2022 r. i styczniu/lutym 2023 r., we współpracy z francuskim kanałem telewizyjnym M6. Hasła takie jak „Szlachetna ziemia, mocny smak” posłużą do oddania dumy jej producentów i bogactwa aromatów, przywodzących na myśl orzechy laskowe i migdały.
„Cœur de Reine jest prosty i hojny, jest gwarancją naturalnego produktu o wspaniałym smaku. Jest uprawiany przez pełnych pasji producentów, którzy szanują przyrodę i pochodzi z gospodarstw posiadających wyróżnienia takie jak Wysoka Wartość Środowiskowa i Ekoodpowiedzialne Sady.To jabłko spełnia również oczekiwania konsumentów poszukujących lokalnych produktów, ponieważ jest obecnie produkowane w kilku regionach, w tym w Dolinie Garonny, Dolinie Loary i Alpach” – wyjaśnia Christelle Bertin, kierownik marketingu i komunikacji w Blue Whale.
Dzięki bardzo dobrej sprzedaży w sklepach marka, która stara się podkreślić doskonałość francuskich produktów, uwiodła w tym roku już dwukrotnie więcej sklepów niż w latach 2020-2021. Podwajając swoje inwestycje, producenci mocno przyspieszają swoje ambicje dotyczące Cœur de Reine, aby wspierać swoich klientów w rozwijaniu oferty na ich półkach. Do sklepów trafiły właśnie pierwsze jabłka ze zbiorów 2022 r. i będą dostępne do kwietnia.
Źródło:BlueWhale