piątek, 22 listopad 2024
Jabłka Marlene® z nowym pomysłem na promocję

Tegoroczna kampania marketingowa Marlene®, głównej marki Stowarzyszenia Południowotyrolskich Spółdzielni Owocowych (VOG), ma w zanadrzu szczególną atrakcję: w ramach kampanii rozpoczyna się współpraca z czołowym kucharzem Południowego Tyrolu Norbertem Niederkoflerem.

Dzięki tej współpracy wartości pochodzenia i międzynarodowy styl, radość i zrównoważony rozwój, a także kultura i sezonowość mają zostać przekazane światu zewnętrznemu.

Norbert Niederkofler to synonim wysokiej jakości kuchni alpejskiej, jak żaden inny szef kuchni. Urodzony w Pusterer, od wielu lat pracuje w wykwintnej restauracji St. Hubertus w San Cassiano in Badia. Restauracja jest pierwszą restauracją w Południowym Tyrolu, która otrzymała trzy gwiazdki w przewodniku Michelin. Teraz Niederkofler, który „pokazał całemu światu smaki i aromaty swojej ojczyzny i stworzył niezapomniane doznania kulinarne” (cytat z jury Michelin), jest partnerem wysokiej jakości jabłek Marlene®. W trakcie tegorocznej kampanii Marlene® planowanych jest kilka inicjatyw, w których szef kuchni skupi się na wysokiej sztuce degustacji jabłek. W dalszym ciągu skupiamy się na charakterystycznym przebiegu czterech pór roku.  

Pierwszy z kilku projektów w trakcie współpracy poświęcony jest „fine dining”, wyjątkowym doznaniom kulinarnym na wysokim poziomie. W tym celu powstaje pięć międzynarodowych książek kucharskich z odpowiednimi daniami Marlene® na każdy sezon. Do receptur firma Niederkofler wybiera z wyprzedzeniem czterech znanych szefów kuchni z czterech różnych krajów, którzy mają zinterpretować przydzielony im sezon z jabłkami z gamy Marlene®. Natomiast kuchnia Południowego Tyrolu jest reprezentowana w piątym daniu: tworzy je sam Niederkofler i stara się łączyć wszystkie cztery pory roku.  

Sygnał do rozpoczęcia współpracy pomiędzy Marlene® a Norbertem Niederkoflerem dała niedawno spektakularna uroczysta kolacja pośród sadów jabłoniowych w Południowym Tyrolu. Podczas kolacji szef kuchni serwował dania oparte na odmianie gościom z całego świata i prezentował jabłka Marlene® w zupełnie nowy sposób. W efekcie entuzjastyczni międzynarodowi goście zapamiętali nie tylko posiłek, ale także niezapomniane  przeżycie.  

„Jesteśmy szczęśliwi, że możemy pracować z Norbertem Niederkoflerem przez cały rok. Uroczysta kolacja była dopiero początkiem: w nadchodzących tygodniach i miesiącach nasze jabłka Marlene® wzniosą się na zupełnie nowy poziom dzięki współpracy” – powiedział podczas kolacji kierownik ds. marketingu VOG. „Sposób pracy Norberta doskonale ucieleśnia wartości marki Marlene®: radość, pochodzenie i zrównoważony rozwój. W jego kuchni dużą wagę przywiązuje się do jakości i pochodzenia, a także szacunku dla produktów sezonowych i naturalnego przebiegu pór roku. Istnieje również orientacja międzynarodowa, którą Norbert zawdzięcza swojemu wieloletniemu doświadczeniu w kuchniach na całym świecie”, mówi Tauber.  

Norbert Niederkofler z wielką niecierpliwością czeka na nadchodzący sezon: „Marlene® jest – tak jak ja – jak u siebie w sercu Alp. Jabłko zawsze było ważną częścią mojej kuchni i idealnie nadaje się do przekazania całemu światu wyjątkowego smaku, wyjątkowego zapachu i niepowtarzalnych aromatów Południowego Tyrolu. Już nie mogę się doczekać wspaniałych projektów, dzięki którym możemy jeszcze lepiej poznać wysoką jakość jabłek z naszego regionu”.

Ponadto jabłka Marlene® są również podstawą specjalnego dania w menu znanej restauracji AlpiNN na Kronplatz nad Bruncem. Niederkofler wraz z Paolo Ferrettim założył innowacyjną restaurację na wysokości 2300 m n.p.m. i prowadzi ją zgodnie ze swoim kulinarnym konceptem „Gotuj górę”. Regionalność i zrównoważony rozwój to najważniejsze zasady, które są tam konsekwentnie realizowane.  

Obecność Marlene® na tzw. imprezach „CARE” jest również częścią współpracy z Norbertem Niederkoflerem. Wydarzenia CARE to wydarzenia organizowane przez Niederkoflera w celu promowania etycznej i zrównoważonej kuchni. Tutaj w ramach rund dyskusyjnych, seminariów, inicjatyw sportowych i kulturalnych podejmowane są próby stymulowania pozytywnych zmian na rzecz środowiska. Jest to skierowane nie tylko do kuchni, ale także do sektorów sztuki i mody i obejmuje kilku najlepszych włoskich i międzynarodowych szefów kuchni, a także innych obiecujących młodych ludzi.  

Źródło: VOG 

Log in or Sign up