czwartek, 25 kwiecień 2024
Promocja i jeszcze raz promocja: SweeTango® w telewizji

W europejskiej puli stworzonej specjalnie w celu pozycjonowania SweeTango® pięć krajów produkujących nadal inwestuje, aby wspierać trend zakupowy przez kanał dystrybucji i rosnącą liczbę konsumentów, którzy doceniają niezrównane właściwości tego jabłka premium, takie jak bardzo świeży smak, chrupkość i soczystość.
Od pierwszych dni sierpnia znajdziemy go w działach owocowo-warzywnych w całej Europie, a jego letni smak będzie nam towarzyszył do końca października.

Przed zbiorem SweeTango® jest potwierdzony jako jedna z najciekawszych odmian jabłek. Od czasu wprowadzenia pierwszych roślin w Europie w 2013 roku, SweeTango® cieszy się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Prawdziwa letnia gwiazda sektora -w Europie SweeTango® jest coraz częściej dystrybuowany, zwłaszcza w krajach produkujących: Austrii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Szwajcarii. Ilości wyprodukowane w 2021 r. były ogólnie bardzo dobre, biorąc pod uwagę niedawne rozpoczęcie projektu, a popyt ze strony sprzedawców detalicznych przekracza faktyczną dostępność produktu, co jest wyraźnym znakiem dużego zainteresowania.

Konsumenci SweeTango® to prawdziwi miłośnicy jabłek, namiętni i wyrafinowani w smaku, poszukujący niespotykanych nowości. Dlatego właśnie europejscy producenci postanowili poświęcić im kolejne inicjatywy komunikacyjne, których będzie wiele, zaczynając jak zawsze od kampanii społecznych, które skupią się na wizerunku świeżego i chrupiącego letniego jabłka #summerinanapple, z kreatywnością rozwiniętą w Feed & Story dla Instagrama i Facebooka.

Również w tym roku kampania sprzedażowa SweeTango® będzie wspierana obecnością artykułów i reklam w prasie europejskiej, a także ważnym projektem zaangażowania za pośrednictwem oficjalnych kanałów społecznościowych SweeTango® Europe.

To do Włoch będzie należało wypuszczenie pierwszej reklamy telewizyjnej SweeTango®, w rzeczywistości po raz pierwszy jabłko lata zadebiutuje u głównych krajowych nadawców od 11 września.

„To bardzo ważny krok dla SweeTango® i dla nas wszystkich producentów, którzy wierzyli w ten projekt od 2013 roku” – mówi Andrea Fedrizzi, Marketing Manager w firmie Melinda - Debiut w telewizji naprawdę oznacza wejście do domów naszych konsumentów. Wierzymy, że inwestowanie w komunikację to operacja, która może nam zagwarantować duże zyski przede wszystkim w zakresie pozycjonowania, a także sprzedaży. Jesteśmy optymistycznie nastawieni, pewni, że nadal będziemy mieli duże pole do rozwoju. "

Kolejny pomysł kreatywny w tym sezonie pochodzi również z Niemiec, gdzie mieszka jeden z najważniejszych producentów. To wyzwanie: "Crunch Apple rekord świata", konkurs który potrwa kilka tygodni i polega na rozdaniu 7 Apple Watch Series 7.
Aby wziąć udział w konkursie, konsumenci muszą wgryźć się w jabłko SweeTango i nagrać dźwięk „chrupania”.
Osoby, które chcą wziąć udział, znajdą specjalną etykietę ze wszystkimi informacjami na opakowaniach jabłek, z kodem QR, który kieruje na stronę docelową konkursu. W sklepach pojawią się również ekspozytory promocyjne, które będą zapraszać konsumentów do udziału w konkursie.
Aby uświadomić klientom konkurencję, na opakowaniach zostaną wydrukowane specjalne etykiety, a w punktach sprzedaży zostaną zorganizowane akcje promocyjne.

„Konkurs odbędzie się w Niemczech, Austrii i Szwajcarii – informuje koordynator Wolfgang KreiserRed Apple Germany GmbH - wyraźna kreatywność opakowań i ekspozytorów w punktach sprzedaży, a także zniewalający przekaz, znajdą się w centrum inicjatywy, która zwykle należy do produktów głównego nurtu. Z tego powodu jesteśmy pewni, że oryginalność kreatywnego konkursu tego typu w branży owocowo-warzywnej może naprawdę odmienić konkurencję”.

Obecnie pięć krajów produkujących organizuje zbiór i dystrybucję SweeTango®, które oprócz tego, że jest jabłkiem o niespotykanych walorach smakowych, cztery lata po debiucie jest rozpoznawane przez konsumentów jako atrakcyjna marka o letnim nastroju.

Wśród nich Hiszpania jest jednym z głównych europejskich producentów. Oto jak Mercè Calvo,Dział Marketingu Grupy Nufri opisuje lokalną sytuację: „Produkcje Sweetango w Hiszpanii są nadal nieśmiałe ze względu na młodość plantacji. Dlatego w tym roku celem jest wprowadzenie odmiany do sektora i tym samym dalszy rozwój przy wprowadzaniu odmiany na rynek krajowy, która z pewnością będzie miała spektakularny odbiór dzięki wyjątkowemu smakowi, soczystości i chrupkości odmiany”.

Nadaje się do spożycia w okresie letnim i jesiennym. Jabłko to dojrzewa jako pierwsze w porównaniu z innymi odmianami, około początku sierpnia, na tydzień lub dwa przed Galą, znajdując się w idealnym okresie, kiedy zapotrzebowanie na świeże owoce jest duże.
SweeTango® to jabłko o wyrazistym smaku, do którego dodaje się wyjątkowe doznania kęsa. Jest rzeczywiście chrupiąca i soczysta . Dzięki swojemu składowi strukturalnemu - wielkość komórek jest dwukrotnie większa niż w przypadku każdej innej odmiany - uzyskuje się maksymalną chrupkość połączoną z doskonałym połączeniem słodyczy i kwaśności. Ta genetyczna osobliwość SweeTango sprawia, że ​​jest to jedno z najbardziej cenionych jabłek.

„Chciałbym podkreślić, że SweeTango® to nie tylko jabłko, to projekt – podsumowuje Jurg Burri, European Variety Manager of SweeTango® - Jak wszystkie projekty, postępuje zgodnie ze szczegółowym planem działania: są aspekty naukowe, są aspekty agronomiczne, są prognozy komercyjne, ale wszystko kręci się wokół marki, nigdy o tym nie zapominamy . Dlatego tak ważna jest komunikacja konsumencka. Chcieliśmy zbudować świat wokół jabłka właśnie dlatego, że wierzymy, że konsument może przywiązać się do marki SweeTango®, marki wyróżniającej się, rozpoznawalnej w ladach owocowych, o żywych kolorach nawiązujących do świeżego wizerunku, kojarzących się z latem . „Lato w jabłku” jest de facto hasłem obejmującym całą kampanię komunikacyjną, od opakowania, przez wyposażenie punktu sprzedaży, aż po merchandising”.

SweeTango® jest zastrzeżonym znakiem towarowym identyfikującym wczesną odmianę jabłek Minneiska opracowaną przez hodowcę Davida Bedforda z University of Minnesota w Stanach Zjednoczonych.
Naturalne skrzyżowanie dwóch różnych odmian, Honeycrisp i Zestar, nowa odmiana premium została po raz pierwszy wprowadzona na rynek europejski w Szwajcarii latem 2015 r. w ramach europejskiego projektu sadzenia, który będzie kontynuowany w przyszłości.

Źródło:biuro prasowe Swettango

Log in or Sign up