W lipcu Pink Lady® była bohaterem, wraz z innymi markami, Fruit Beach Party, objazdowego show na włoskich plażach północnych Włoch, w którym świeże owoce były głównym bohaterem przekąsek i aperitifów na plaży.
Okazja była idealna dla Pink Lady®, aby wzmocnić pozycjonowanie swojej marki, które opiera się na sloganie „Pink Lady®, co zrobi dla Ciebie dzisiaj” i które na plażach Romagna, Versilia i Veneto widziało wielu konsumentów cieszących się chrupiącym jabłkiem pod parasol lub łyk bardzo świeżego smoothie „Szarlotka mrożona herbata”, przepis stworzony przez barmana Fruit Beach Party, który wybił się szczególnie wśród najmłodszych, którzy docenili świeży i aromatyczny smak oraz połączenie z jabłkiem z różowym sercem.
Letnie inicjatywy będą kontynuowane wraz z uruchomieniem konkursu „Pink Lady® Summer”, https://www.pinkladysummer.it/ instant-win, którego celem jest dokładne poznanie miłośników jabłek oraz nagradzanie tych, którzy ujawniają swoje upodobania. Codziennie można dostać butelkę termiczną i blender, niezastąpione narzędzie w przygotowaniu słodkiego i pachnącego Pink Lady Koktajlu jabłkowego ® w połączeniu z innymi sezonowymi owocami i warzywami.
Na froncie detalicznym Pink Lady® będzie animować półki w dziale owoców i warzyw niektórych dużych detalistów przez cały sezon letni , za pomocą kolorowych tac, które pokazują obraz letniego konkursu i promocji, które pobudzają konsumpcję nawet w tym czasie roku, tworząc wyróżniającą się i oryginalną ochronę sektora jabłek.
Źródło: Biuro Prasowe Pink Lady Italia