czwartek, 25 kwiecień 2024
Śliwki Metis- celem jest zaskoczenie

Stopniowo ożywa kampania śliwkowa Metis® , letniego owocu premium, który powstał z połączenia śliwki i moreli. Konsorcjum od początku swojego istnienia skupiało się na komunikacji produktów i marek pomiędzy inicjatywami w punktach sprzedaży, dbałością o opakowanie, uczestnictwem w letnich road show i organizacją konkursów w kanałach społecznościowych, aby przede wszystkim zbliżyć się do młodszych odbiorców. 

„Kampania rozpoczęła się od właściwego impulsu” – wyjaśnia Salvo Garipoli, dyrektor SGMarketing i kierownik ds. marketingu handlowego Metis® na Włochy –. Produkt znalazł się wśród głównych marek nowoczesnej dystrybucji i cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów. Wynika to z wprowadzonego projektu ulepszeń, który trafia bezpośrednio do klienta końcowego ”.

Śliwki Metis® , w szczególności włoskie, dostępne są od lipca do listopada, co gwarantuje nieprzerwane pokrycie zapotrzebowania, obejmujące cały sezon letni i początek jesieni. „Produkt gwarantuje znaczną ciągłość jakościową do końca okresu sprzedaży , co jest bezcenną i poszukiwaną cechą detalistów i konsumentów, którzy cenią owoce nie tylko latem, ale także w okresie powrotu do szkoły. Metis® sprawdza się jako wygodna do jedzenia i noszenia przekąska w imię dobrego samopoczucia w podróży”.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność marki, kampania promocyjna ma na celu wywołanie efektu „wow” poprzez udział w imprezach typu road show we Włoszech. „Po pokazach owocowych zaprojektowanych przez 17 włoskich mistrzów owoców i warzyw i prowadzonych po głównych placach kraju – Garipoli mówi o szczegółach – teraz bierzemy udział we Fruit Beach Party , imprezie podróżniczej stworzonej przez SGMarketing , która ma na celu uczynienie owoców i warzyw świetnym bohaterem lata, lądującym na różnych włoskich plażach. W ten sposób konsumenci mają możliwość degustacji najlepszych świeżych owoców i warzyw w miejscach poświęconych wakacjom i rozrywce”.

Działania będą prowadzone w nowoczesnych sklepach dystrybucyjnych oraz na Targach Owocowo-Warzywnych. „W tym roku wprowadzamy nowe materiały promocyjne – kontynuuje Garipoli – mające na celu przekazanie hasła „Szczęście to mieszanka wrażeń”. Celem jest zaangażowanie konsumenta poprzez bogate doznania smakowe, poprzez oferowanie asortymentu zdolnego do promowania całej gamy śliwek Metis®: Oxy Solar, Dark Moon, Safari Star, Sunset Sky oraz zupełnie nowego obszaru sprzedaży Sunny Day Wszystko po to, aby stworzyć niezapomniane przeżycie poprzez emocjonalną opowieść”.

Spojrzenie na nowe generacje, konsorcjum Metis® zapewnia to poprzez konkurs ogłoszony na zupełnie nowej stronie Instagrama- Metis.Italia . Dzięki „Metis® mix to win” konsument podchodzi do produktu, próbując skojarzyć kombinacje miazgi skórnej z różnych rodzin produktów. „Liczba uczestników jest duża i ma rosnąć. U podstaw angażująca strategia cyfrowa, która wesprze wyróżniające się pozycjonowanie produktu również dzięki zaangażowanym influencerom.”

 

Produkt dostępnyjest w odpowiednio oznakowanej tekturowej tacce 7/9 owoców, w stosunku do zastosowanych rozmiarów 45/55. 

Źródło:Italiafruit

Log in or Sign up