wtorek, 23 kwiecień 2024
Nowa tożsamość marki Fruit Logistica i Asia Fruit Logistica

Wiodące targi światowego handlu owocami oraz wiodące targi azjatyckiego handlu owocami prezentują nowe i bardziej nowoczesne logo oraz wprowadzają wspólny design korporacyjny w 2022 roku.

Marka parasolowa FRUIT LOGISTICA wzmacnia oba produkty z rodziny marek, wprowadzając dziś nowy wizerunek. FRUIT LOGISTICA, która odbędzie się w Berlinie i ASIA FRUIT LOGISTICA, która odbędzie się w tym roku w Bangkoku, będą miały nowe i bardziej nowoczesne logo. Ponadto są wizualnie bliższe sobie dzięki wspólnemu projektowi korporacyjnemu, który ASIA FRUIT LOGISTICA wprowadzi po tegorocznym wydarzeniu w dniach 2-4 listopada 2022 roku.

 

FRUIT LOGISTICA już prezentuje nową kampanię na 2023 rok. Motto „Wszystko w jednym” nie tylko wyjaśnia, że ​​FRUIT LOGISTICA skupia pod jednym dachem najważniejszych światowych graczy w branży, ale także przedstawia cały łańcuch wartości świeżych owoców i warzyw, od producenta do punktu sprzedaży .

Kai Mangelberger, kierownik projektu w FRUIT LOGISTICA w Berlinie: „Pandemia sprawiła, że ​​cyfryzacja stała się znacznie ważniejsza w wielu różnych sektorach gospodarki. Dotyczy to również branży targowej. Dlatego nadszedł czas na nową tożsamość marki dla FRUIT LOGISTICA i ASIA FRUIT LOGISTICA. W ten sposób wspólnie tworzymy silnego nadawcę.”

Nowy wizerunek marki ma na celu podkreślenie wspólnego pochodzenia i wspólnych wartości. Oba targi to jakość, profesjonalizm, orientacja na usługi i innowacyjność. Należy to również przekazać wizualnie.

Dzięki nowoczesnemu i przejrzystemu designowi logo reprezentuje targi i ich ofertę. Szczególna atrakcja: znany już Unifruit został zintegrowany ze znakiem słownym jako niezależna litera. Powstały kompaktowy znak słowny zapewnia optymalną widoczność przy mniejszym zużyciu miejsca.

Wraz z wprowadzeniem mocnego, ale jednocześnie elastycznego wizerunku firmy, wzmocniona zostaje rozpoznawalność, a tym samym także postrzeganie marki. Zastosowanie mocnych wizualnych elementów gry tworzy zwięzłe płaszczyzny. Nowy wygląd marki spełnia wymagania nowoczesnego designu korporacyjnego: wygląd jest łatwo rozpoznawalny nawet bez logo.

Za nową tożsamość marki odpowiada agencja zajmująca się marką i designem klein & bold.

Od 2 do 4 listopada 2022 roku ASIA FRUIT LOGISTICA odbędzie się w Bangkoku w tym roku. FRUIT LOGISTICA odbędzie się w dniach 8-10 lutego 2023 roku w Berlinie.

Źródło:Messe Berlin

Log in or Sign up