wtorek, 10 grudzień 2024
Jabłka Premium: nowa marka Samboa

„Samboa” będzie nazwą marki, której celem będzie umieszczenie trzech smaków w sklepach przez 12 miesięcy w roku. Na targach Fruit Logistica w Berlinie Grupa Rivoira zaprezentowała długo oczekiwaną koncepcję marki dla przyszłego marketingu trzech brazylijskich odmian jabłek Luiza, Venice i Isadora.

Projekt skupia się na obietnicy jakości marki z jasną misją: „Wspaniały owoc każdego dnia w roku”! Gerhard Dichgans, dyrektor generalny projektu Samboa, stwierdza: „Podstawą naszej strategii będzie dotrzymanie tej obietnicy. Jest to możliwe, ponieważ te 3 odmiany mają wyjątkowe właściwości,  są zbierane w stanie dojrzałym na drzewie, z pełnym rozwojem smaku i aromatu.”

Na  konferencji prasowej Marco Rivoira, dyrektor generalny  Rivoira Group, powitał na wydarzeniu wielu dziennikarzy z branży oraz partnerów z Europy i zagranicy. „Pracujemy nad tym projektem już od 6 długich lat”, powiedział Rivoira, „który nazywamy „projektem brazylijskim”, ponieważ nie chcieliśmy ujawniać nazwy marki do ostatniej chwili”.

Emmanuel de Lapparent, dyrektor ds. rozwoju w IFO France, pokrótce omówił, kiedy po raz pierwszy zwrócili się do zespołu hodowlanego w EPAGRI w Santa Caterina w Brazylii pod koniec lat 90. i jak spośród wielu skrzyżowanych odmian ostatecznie wybrali i przetestowali trzy siostry. „Luiza, Venice i Isadora zostały wybrane ze względu na ich cechy agronomiczne”, mówi Emmanuel de Lapparent, „to znaczy odporność na szkodniki, odporność genetyczną , niskie wymagania dotyczące  mrozów, a także niesamowity smak i konsystencję: soczyste i chrupiące w połączeniu z super słodką słodyczą!”

Przystosowane do  klimatu, trzy odmiany nieznacznie zmieniają kolor i są zbierane w różnym czasie: najwcześniejsza, Luiza, ma czas zbiorów razem z Galą, Wenecja jest zbierana pod koniec września, a Isadora pod koniec października.

Gerhard Dichgans powiedział: „Trzy siostry są idealnymi trojaczkami do zbudowania nowego segmentu kategorii jabłek, segmentu supersłodkiego, którego poszukuje zdecydowana większość konsumentów w Europie, na rynkach śródziemnomorskich i w Azji. Obecna na półkach sklepowych przez 12 miesięcy w roku o niezawodnych właściwościach organoleptycznych, Samboa będzie ulubionym wyborem konsumentów.”

Źródło:  Rivoira Group

Log in or Sign up