OGŁOSZENIE WYNIKÓW w postępowaniu przetargowym na przygotowanie koncepcji wizualnej i wdrożenie trzyletniego programu informacyjno- promocyjnego dotyczącego jabłek pt. „Czas na jabłka z Europy w Azji” na rynkach Wietnamu i Indii W odpowiedzi na ogłoszenie dot. przygotowania koncepcji wizualnej i wdrożenie trzyletniego programu informacyjno - promocyjnego dotyczącego jabłek pt. „Czas na jabłka z Europy w Azji” na rynkach Wietnamu i Indii informujemy, iż wpłynęła jedna oferta konsorcjum w składzie: Partner of Promotion Sp. z o.o. & Global Marketing Connections INC. Złożona oferta przez wyżej wymienione Konsorcjum firm spełniła wymagane kryteria i wygrywa postępowanie przetargowe na przygotowania koncepcji wizualnej i wdrożenie trzyletniego programu informacyjno - promocyjnego dotyczącego jabłek pt. „Czas na jabłka z Europy w Azji”