Włoska firma VOG podsumowuje mijający rok jako marketingowo bardzo pomyślny. Mimo pandemii w minionym sezonie VOG dystrybuował swoje jabłka w ponad 65 krajach na całym świecie i uruchomił wiele inicjatyw marketingowych mających na celu promocję m.in. nowych marek RedPop®, Giga® i Cosmic Crisp®.
Te, wraz z wprowadzonymi latem „Cherries of the Alps”, mają na celu poszerzenie asortymentu produktów, aby sprostać wymaganiom konsumentów nawet w miesiącach wiosennych i letnich. Z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju, VOG dołączył do strategii „sustainapple” wraz z konsorcjum Mela Alto Adige.
Jak podaje VOG-Dobre jakościowo zbiory, nawet w obliczu niewielkiego spadku produkcji, pozwoliły na wprowadzenie produktów zgodnie z prognozami i utrzymanie ich pozycji na rynku międzynarodowym. Tegoroczne, dobrej jakości zbiory, , pozwalają mieć nadzieję na utrzymanie doskonałego trendu marketingowego.
Źródło:vog.it