Jabłko Candine® jest krzyżówką odmiany Fuji i francuskiej odmiany Ariane. Blue Whale wybrał Fruit Attraction, aby zaprezentować nowy wizerunek marki jabłka Candine® profesjonalnej publiczności.
Pod hasłem „Un mordisco a tus recuerdos”/„Kęs pamięci” nowy wizerunek zapowiada powrót do źródeł i do natury. Jabłko Candine® łączy w sobie gwarantowaną jakość i niepowtarzalny smak z aromatami egzotycznych owoców.
Według Marca Peyresa, dyrektora handlowego Blue Whale®, ilość jabłek Candine® eksportowanych na rynek hiszpański wzrośnie ze względu na wzrost wielkości produkcji. Blue Whale® planuje wzrost ze 150 ton wprowadzonych na rynek w zeszłym roku do 400 ton w obecnej kampanii.
We Francji produkcja jabłek Candine® osiągnęła w ubiegłym sezonie 370 ton, a prognozowane zbiory to 3500 ton na bieżący sezon i 8000 ton na następny sezon.
Źródło:BlueWhale