26 maja w Syczuanie odbyła się ceremonia otwarcia sezonu świeżych owoców. Gospodarzem wydarzenia było stowarzyszenie Sichuan Agricultural Products Circulation , a w wydarzeniu wzięło udział wielu nowych i starych spółdzielczych dystrybutorów Zhongyi Industry Co., Ltd.
Już po raz drugi firma Zhongyi Industry Co., Ltd. zorganizowała promocję marki na rynku hurtowym. Od zeszłego roku różni się tym, że produkty w kontenerze mają nowe opakowanie „Minionków”, które jest jednocześnie pierwszym opakowaniem produktów pod wspólną marką „Minionki ✖ Rockit” w Chinach.
Ponadto firma Zhongyi wprowadziła również specjalne opakowanie na prezenty, aby zwiększyć świadomość klientów na temat sprzedaży jabłek Rockit jako prezentów w tym roku. Według Qinyun Cai: „Początkowo sprzedawaliśmy jabłka za całą tacę lub całe pudełko. Teraz dzielimy każdą sztukę towaru na małe paczki, a każde opakowanie ma postać 3 lub 6 tub”. Konsumenci mogą kupować tylko całe sztuki lub pojedynczą tubę opakowania, a dla nich brakuje opcji zakupu w formie prezentów. ”
Jabłka Rockit osiągają szybki wzrost w prowincji Syczuan od 2019 roku. Od początku sezonu do maja br. sprzedaż jabłek Rockit wzrosła o blisko 20% rok do roku..
Qinyun Cai powiedział, że większość produktów została zarezerwowana przed pojawieniem się jabłek Rockit, a także jest pełen zaufania do przyszłego rozwoju tego produktu. „Myślę, że w przyszłej sprzedaży jest dużo miejsca na wzrost”.
Poza działaniami prowadzonymi na rynku, Qinyun Cai powiedział, że poczynił w tym roku ważne plany dotyczące reklamy sklepów stacjonarnych Rockit Apple, planując zainwestować w promocję marki w 300-1000 bezpośrednio obsługiwanych sklepów w południowo-zachodnim regionie. Opracowali szereg nowych metod promocji, takich jak degustacja i interakcja z klientem.
Na późniejszym etapie będą również współpracować z dealerami w celu dalszej promocji zmodernizowanego opakowania pod wspólną marką „Minion ✖ Rockit”. „Sama marka Rockit ma pewien wpływ, a teraz korzysta również z popularnego kreskówkowego wizerunku minionków. Wierzę, że ten produkt zyska w przyszłości większe uznanie konsumentów”.
Źródło: Shanghai International Fruit Expo