Zakończył się pierwszy oficjalny sezon Cosmic Crisp® , innowacyjnego jabłka, które dotarło do Europy dzięki konsorcjom Vog and Vip , które uprawiają je w Górnej Adydze - Południowy Tyrol.
Po pierwszych testach przeprowadzonych w minionym sezonie, Cosmic Crisp® zadebiutował w tym roku na rynku z pierwszymi 1200 tonami , co pozwoliło na jego sprzedaż od lutego do końca kwietnia.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, opinie, które otrzymaliśmy od kupujących i końcowych konsumentów, zarówno we Włoszech, jak i we wszystkich krajach, w których jest sprzedawany, były nie tylko pozytywne, ale w niektórych przypadkach nawet entuzjastyczne” – komentuje Klaus Hölzl , dział sprzedaży kierownik konsorcjum Vog - Harmonogram został dotrzymany, co pozwoliło nam na nieprzerwaną obecność na stoiskach owocowo-warzywnych nowoczesnego kanału dystrybucji i sprzedaży hurtowej w przewidzianych dwóch miesiącach. Cosmic Crisp® okazał się bardzo przekonującym jabłkiem z organoleptycznego punktu widzenia. Podobnie jak dobre wino, tak naprawdę z biegiem czasu osiąga szczyt swojej jakości: dlatego jest idealnym jabłkiem do wprowadzenia na rynek w drugiej połowie sezonu.”.
„Pierwszy sezon handlowy Cosmic Crisp® z pewnością można pozytywnie zarchiwizować – dodaje Fabio Zanesco, dyrektor handlowy Vip – To jabłko przekonało konsumentów swoim zrównoważonym smakiem oraz charakterystyczną chrupkością i soczystością. Celem nadchodzącego sezonu jest teraz poszerzenie liczby rynków i klientów dzięki obecności znacznie większych ilości, które pozwolą nam zwiększyć okno handlowe do początku lata oraz zaplanować ważną kampanię promocyjną wspierającą sprzedaż. Cosmic Crisp® ma niebiański smak, który można odkryć o każdej porze dnia i pod każdym niebem, od świtu do zmierzchu.”
Źródło: italiafruit