piątek, 29 marzec 2024
Reklama dźwignią handlu: Lolipop jak cukierek

Podczas ostatniej edycji targów Fruit Logistica mieliśmy okazję spróbować francuskiej odmiany jabłek, która jest reklamowana jako owocowy zamiennik lizaka.

Lolipop® narodził się w 2017 roku dzięki współpracy 8 producentów jabłek z południowo-wschodniej i południowo-zachodniej Francji oraz Alp.  Lolipop® to jabłko odmiany «Inored», które jest naturalnie  odporne na parcha.

Jak mówią handlowcy nazwa marki została zainspirowana słodkim i aromatycznym smakiem oraz wyjątkowym jasnoczerwonym kolorem, który przywodzi na myśl lizaki z dzieciństwa, ale...… bez kalorii !

Kampanie reklamowe zostały tak zaplanowane żeby trafić do gospodyń domowych i dzieci.  Podkreśla się , że dzięki wyjątkowemu smakowi żadne dziecko nie oprze się takiej zdrowej przekąsce. Konsumenci ceniący słodki smak mogą dzięki takiemu zamiennikowi ograniczyć jedzenie niezdrowych cukrów

,,Dzięki swojej chrupkości i słodkiemu smakowi LoliPop® doskonale sprawdza się również po lekcjach dla naszych dzieci.

Pyszne do jedzenia, ale także do gotowania. Idealne jabłko do wszystkich przepisów na desery jabłkowe lub po prostu do przecieru owocowego"

LoliPop® jest dostępny w sklepach od listopada do kwietnia.

Log in or Sign up