Włochy: Konsumenci, którzy od 4 do 24 listopada kupili w sklepie Emisfero lub Famila grupy Unicomm opakowanie 1 szt. 5 kg jabłek Golden, Gala i Stark pod marką Val Venosta mogli wygrać jeden z 200 bonów zakupowych o wartości 25 euro oraz wzięli udział w losowaniu dwóch rowerów elektrycznych.
„Rowery elektryczne to nagroda, która jest w 100% zgodna z postawą i pozycjonowaniem VIP” – wyjaśnia Benjamin Laimer, kierownik marketingu Konsorcjum –. Nawet drobne działania tego typu przyczyniają się do potwierdzenia nas jako rzeczywistości, która oferuje swoim klientom pierwszorzędną obsługę, usługę First Class Apple Partner ”.
Konkurs był reklamowany , zgodnie ze wspólną strategią komunikacji VIP i Unicomm, różnymi kanałami i formami komunikacji: od postów w kanałach społecznościowych, przez reklamy na ulotkach, po przykuwające uwagę materiały POS w punktach sprzedaży.
„Takie inicjatywy – podkreśla Laimer – nie tylko wspierają sprzedaż naszych jabłek, ale także przyczyniają się do podniesienia świadomości konsumentów na temat zrównoważonego rozwoju środowiska, do którego VIP jest bardzo blisko.
W świat idzie konkretny przekaz: konsument, który kupuje jabłka w Val Venosta staje się bohaterem projektu zrównoważonego rozwoju środowiska.''
Źródło. Biuro Prasowe Vip