sobota, 23 listopad 2024
Cosmic Crisp wchodzi do Europy

Po sukcesie w USA, a także podczas zeszłorocznych prób w  Europie, Cosmic Crisp jest gotowy na swój europejski debiut.

Jabłko Cosmic Crisp w końcu zadebiutuje na rynku europejskim po udanych próbach komercyjnych w  zeszłym roku. Oczekuje się, że produkcja i dystrybucja w Europie wyłącznie przez konsorcja VOG i VIP w Południowym Tyrolu we Włoszech osiągnie w tym roku 1 200 ton. Dostępność obecnie rozciąga się od lutego do kwietnia, ale oczekuje się, że w przyszłości potrwa do lipca."Podobnie jak dobre wino, to innowacyjne jabłko osiąga z czasem swoją szczytową jakość", stwierdziły konsorcja w komunikacie prasowym, "stając się jeszcze smaczniejsze i bardziej aromatyczne, dlatego wchodzi na rynek w drugiej połowie sezonu". Cosmic Crisp cieszył się początkowym sukcesem w USA, skąd pochodzi, ale od tego czasu jabłko wylądowało we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Skandynawii i Wielkiej Brytanii
"Cieszymy się, że możemy rozpocząć pierwszą dużą kampanię dla tego niebiańskiego jabłka, które oferuje wyjątkową przyjemność przy każdym kęsie" - powiedział Hannes Tauber, menedżer ds. Marketingu w konsorcjum VOG, odnosząc się do hasła kampanii "Heavenly Pleasure". Cosmic Crisp to skrzyżowanie odmian Enterprise i Honeycrisp, wyróżniające się atrakcyjnym czerwono-żółtym kolorem, a także soczystością, chrupkością i zrównoważonym słodko-cierpkim smakiem. Jest dostępny zarówno jako konwencjonalny, jak i organiczny.
"To rewolucyjne jabłko, które lubią nasi klienci, ponieważ przemawia do konsumentów, którzy doceniają jego niezwykłe właściwości" - powiedział Klaus Hölzl, kierownik sprzedaży w VOG. "Po sukcesie osiągniętym w USA jesteśmy przekonani, że Cosmic Crisp już teraz zdobywa wymagających konsumentów nie tylko we Włoszech, ale także w Hiszpanii, Niemczech, Skandynawii i Wielkiej 
Brytanii." "Obecnie mamy 500 ha gruntów uprawnych w Południowym Tyrolu (Südtirol), co w tym roku pozwoliło nam uzyskać znaczące pierwsze zbiory na komercyjną premierę" - dodał Fabio Zanesco, dyrektor sprzedaży w VIP. "Kampania sprzedażowa ma potrwać do kwietnia. Celem, od teraz i w ciągu najbliższych pięciu lat, jest osiągnięcie łącznie 40 000 ton. To imponująca liczba jak na jabłko premium, które ma wszystkie cechy, aby zrewolucjonizować półki sklepowe i które zadziwia konsumentów od pierwszego kęsa. "

Źródło:www.fruitnet.com

 

Log in or Sign up